irinas

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

3-veckors bilderna!

Av iris van Dijk Härd - 3 december 2010 21:40

Äntligen har jag kunnat hälsa på kullen igen!

Och gissa om jag blev förvånad.

När man inte följer utvecklingen dagligen, så går den väldigt fort ibland.

De var alldeles ulliga, nyfikna, stöddiga och underbara!

Och mamman verkar släppa kontrollen lite.

Antagligen kan vi ha "öppet hus" för de som anmält intresse nästa söndag (den 12e dec). Jag vet några som har längtat!

Tar gärna kontakt om ni skulle vilja komma förbi.

Jag söker fortfarande en fodervärd till Artemis. Helst någon som bor nära oss och är  intresserad av uppfödning och utställning själv.


   

Och så Artemis:

 

Athena:

 

Och Zeus:

 

 
 
Fia

Fia

3 december 2010 21:54

Guuu så söta!!!

http://sofsan.blogg.se

 
Ann-Katrin Andréasson

Ann-Katrin Andréasson

4 december 2010 08:27

Oj, vad fina de blivit alla tre! Artemis är grann och även Zeus. Jag får säga att Athena verkligen hämtat sig. Hon är ju jättesöt med sina färger. Eftersom hon klarat sig från den låga vikten och vuxit upp till en riktigt fin liten tjej måste det vara en tjej med krut i. Jätteroligt att se hos vilka familjer de hamnar :-)!


http://www.laghamras.se

 
Ingen bild

emelie

4 december 2010 09:26

så underbart söta allihop!

 
belllzz

belllzz

8 december 2010 14:51

nauww vaa söta!!! :)

http://belllzz.bloggplatsen.se

 
evelina

evelina

8 december 2010 17:20

Guuud va söta!! O super gulliga namn också :D!!

http://nagelblogg.bloggplatsen.se

iris van Dijk Härd

8 december 2010 18:14

Tack! Roligt att du titta in :)

 
Inez

Inez

8 december 2010 20:23

Åå! Vad gulliga jag har alltid önskat mig en kattunge!

http://Inezcoola.blogg.se

iris van Dijk Härd

9 december 2010 10:43

Jag har då aldrig ångrat mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iris van Dijk Härd - 10 juni 2013 20:29


Livet med kattungar är fullt av överraskningar...    

Av iris van Dijk Härd - 6 juni 2013 20:26

Alla ungar tingade och på söndag åker den första redan! Hur gick det till? Det känns som om det var igår de föddes.   Ändå är man glad att man återigen har hittat så fantastiska människor för alla ungar. De kommer att vara önskade, och de k...

Av iris van Dijk Härd - 21 maj 2013 20:48

Det är ju så underbart lekande eller sovande kattungar!   Sovande eller nyväckta kan de se ut så här:   Mango   Kiwi  Lichi   Och lekandes såhär:   Mango   Lichi  Kiwi       ...

Av iris van Dijk Härd - 8 maj 2013 16:15


Här får Mango syn på Porla som vill komma förbi men inte riktigt vågar (Aurora finns i närheten)        ...

Av iris van Dijk Härd - 5 maj 2013 18:04

I fredags så testades Artemis igen för HCM, och allting såg så fint ut!   Hon skötte sig dessutom exemplariskt, fast hon hade mått lite illa i bilen, stackarn. Vi hoppas para henne på nästa löp, sedan kanske hon kan ställas ut till nästa vår......

Ovido - Quiz & Flashcards