irinas

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Kull7-dag 12

Av iris van Dijk Härd - 31 mars 2013 15:43

Snart 2 veckor igen!

Också snart första april... så jag tänkte att jag berättar om vårt lite annorlunda namnförslag till kullen nu och inte imorgon.


Vi är nämligen inne i en hälsoperiod hemma och äter mycket frukt. Så kom tanken: varför inte en "fruktkull"?

Känndes roligt.

Men jag kanske kommer att ångra mig.


Nåja, de flesta ägare döper ändå om sina katter, hur mycket man som uppfödare än tycker om namnen man tänkt ut. Vi är väl helt enkelt olika!

 


 

 
 
Emelie

Emelie

1 april 2013 19:07

De är jättefina! Kiwi är min favorit.

http://emmisibirier.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

3 april 2013 09:21

Fina namn på fina ungar! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

6 april 2013 08:41

Mango, det är min favorit! Han ser riktigt fin ut!

http://www.laghamras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iris van Dijk Härd - 10 juni 2013 20:29


Livet med kattungar är fullt av överraskningar...    

Av iris van Dijk Härd - 6 juni 2013 20:26

Alla ungar tingade och på söndag åker den första redan! Hur gick det till? Det känns som om det var igår de föddes.   Ändå är man glad att man återigen har hittat så fantastiska människor för alla ungar. De kommer att vara önskade, och de k...

Av iris van Dijk Härd - 21 maj 2013 20:48

Det är ju så underbart lekande eller sovande kattungar!   Sovande eller nyväckta kan de se ut så här:   Mango   Kiwi  Lichi   Och lekandes såhär:   Mango   Lichi  Kiwi       ...

Av iris van Dijk Härd - 8 maj 2013 16:15


Här får Mango syn på Porla som vill komma förbi men inte riktigt vågar (Aurora finns i närheten)        ...

Av iris van Dijk Härd - 5 maj 2013 18:04

I fredags så testades Artemis igen för HCM, och allting såg så fint ut!   Hon skötte sig dessutom exemplariskt, fast hon hade mått lite illa i bilen, stackarn. Vi hoppas para henne på nästa löp, sedan kanske hon kan ställas ut till nästa vår......

Skapa flashcards