irinas

Alla inlägg under februari 2011

Av iris van Dijk Härd - 17 februari 2011 18:40

Usch, vad tiden kan gå fort ibland.

Några hektiska veckor på alla plan har gjort att jag inte haft tid och ork att sätta mig framför datorn och uppdatera bloggen.

Och så upptäcker man till sin förskräckelse att det har gått flera veckor!

Dessutom ska jag ut och resa igen imorgon, så det tar nog ett tag till innan det blir något ordentligt av det.

Jag ber om ursäkt för detta, till alla dem som gått och kollat för ingenting.


Jag kan i alla fall meddela att:

- Alla ungarna har fått ett fantastiskt hem! (bilder följer nästa vecka)

- Jag har fått nytt jobb!

- Jag har äntligen kommit in på pawpedskursen, och försöker hänga med så gott det går...


Som sagt mycket på gång, men roligt för det mesta!

Ovido - Quiz & Flashcards