irinas

Alla inlägg den 7 september 2010

Av iris van Dijk Härd - 7 september 2010 19:16

--på gång!

Efter lite tvekan har vi bestämt oss. Jag kanske blev lite sugen igen genom alla kullbilder hos alla andra. Hur som helst är Poenna, som nu heter Hera (se bilderna nedanför), från Zoe's andra kull på besök hos Wille.

Jag är så tacksam för att hon har en så underbar fodervärdfamilj, där pappan bara kör fram och tillbaka med katten för alla undersökningar och parningen mm.

Det är lika spännande varje gång hur det ska gå och vad det ska bli för ungar.

Det kan bli variation i kullen:

sköldpadda

svart

eller kanske blå

Och alla har en chans på vit fläck.

Lite grann som Willes förra kull alltså (kolla på Zuntis: http://zuntis.blogg.se/ )

Vi håller tummarna att allt går bra.


Porla kommer jag att vänta med. Kanske jag ställer ut henne under hösten eller våren. Sedan hoppas jag att ägarna vill ställa ut Flox från Aurora's kull också. Han verkar bli riktigt fin från bilderna (leta efter Flox-hellsing på facebook ), så det skulle vara roligt att se vad domarna tycker om honom.

Ovido - Quiz & Flashcards