irinas

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Nya hemsidan

Av iris van Dijk Härd - 21 november 2010 09:58

..är färdig!!!

samma adress som tidigare: www.irinas.se


Hoppas ni tycker lika mycket om den som jag gör.

Efter mycket förberedningar och ett sista ryck på 10 intensiva timmar, kunde jag äntligen ladda upp den nya versionen igår kväll.

Självklart finns det saker jag vill förbättra redan nu.

Och jag hoppas verkligen att ni hjälper mig med det!

Uppbyggande kritik är välkommen....

Sedan finns det också den engelska versionen kvar att göra.


Men än så länge är jag faktiskt väldigt nöjd.

 
 
Ingen bild

Inga-Lill Olsson

21 november 2010 16:11

HEJSAN

Grattis till kullen. Oj vad lillan är liten på bilden jämfört mot de övriga. Hoppas hon är OK. Fin ny sida också du har fixat, bra och överskådlig är den också, lätt att hitta. Tänk om vi kunde haft samma och man hade kunnat hjälpas åt ändå....
Ha en bra vinter. Vi kanske ses o syns här frampå.
Inga-Lill O, Uddevalla, fast vi bor på landet:)
Silveråsen´s
www.ljubassibiriskkatt.se

iris van Dijk Härd

21 november 2010 16:25

Tack!
Jag tror minstingen klarar sig fint. Hon försvarar sig nu duktigt mot syrran. Dessutom har hon utvecklat en bra strategi: hon äter så snart de andra har somnat...
Jag kanske kan hjälpa dig med hemsidan någon gång så att den blir lättare att underhålla. Jag är relativt nöjd med programmet jag köpte (rapid weaver).

 
Ingen bild

Stina

21 november 2010 16:19

Vad duktig du är!! Och vad fin hemsidan har blivit :)

 
Ann-Katrin Andréasson

Ann-Katrin Andréasson

24 november 2010 07:30

Hej!

Längtar efter nya bilder på din jättefina hemsida!
På bebisarna alltså :-)!

http://www.laghamras.se

iris van Dijk Härd

24 november 2010 10:50

De kommer kanske imorgon!

 
Margita

Margita

25 november 2010 09:06

Jättefin ny hemsida, lättläst och man hittar lätt. Säger som Ann-Katrin, bebisbilder....bebisbilder ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iris van Dijk Härd - 10 juni 2013 20:29


Livet med kattungar är fullt av överraskningar...    

Av iris van Dijk Härd - 6 juni 2013 20:26

Alla ungar tingade och på söndag åker den första redan! Hur gick det till? Det känns som om det var igår de föddes.   Ändå är man glad att man återigen har hittat så fantastiska människor för alla ungar. De kommer att vara önskade, och de k...

Av iris van Dijk Härd - 21 maj 2013 20:48

Det är ju så underbart lekande eller sovande kattungar!   Sovande eller nyväckta kan de se ut så här:   Mango   Kiwi  Lichi   Och lekandes såhär:   Mango   Lichi  Kiwi       ...

Av iris van Dijk Härd - 8 maj 2013 16:15


Här får Mango syn på Porla som vill komma förbi men inte riktigt vågar (Aurora finns i närheten)        ...

Av iris van Dijk Härd - 5 maj 2013 18:04

I fredags så testades Artemis igen för HCM, och allting såg så fint ut!   Hon skötte sig dessutom exemplariskt, fast hon hade mått lite illa i bilen, stackarn. Vi hoppas para henne på nästa löp, sedan kanske hon kan ställas ut till nästa vår......

Ovido - Quiz & Flashcards