irinas

Alla inlägg den 23 december 2010

Av iris van Dijk Härd - 23 december 2010 19:58

Fick besök av en eventuell fodervärd till Artemis!

De var jättetrevliga och enthousiastiska.

Hoppas nu bara att deras dotter inte reagerar med allergi!

(se deras blogg)


Ungarna utvecklas så himla snabbt nu.

Tog mig dit i början på veckan och då höll de på att ta sig ut ur hagen hela tiden.

Framför allt Artemis förståss. Hon tar efter sin mamma och mormor tror jag!

Därför skulle det vara så kul att avla vidare på henne.


Athena har kommit ikapp nu och blir mycket snyggare än jag väntade mig.

Söt har hon förståss varit hela tiden, men nu är hon ju väldigt fin vad som gäller ansiktsform mm.

på något sätt ser Zeus plötsligt ut som en riktig hankatt


Artemis är lika fin som alltid, titta på hennes ena vita tå...


Visst är hon fin?!


Av iris van Dijk Härd - 23 december 2010 19:52

Usch, vad tråkigt att vara sjuk tiden före jul!


Har hållit på i några veckor nu med en riktigt lurig förkylning.

Man känner sig totalt energilös och vill egentligen bara sova eller titta på såpor...

Så snart man gör något, för att man mår lite bättre eller bara måste, då slår den till igen med full styrka.

Just nu ligger min dotter med 39 graders feber igen.

Vi har varit i stan flera gånger utan att riktigt få något gjort (på panodil) och Julen får väl bli som den blir i år. Köpte i alla fall några nya brädspel. Säkert till barnens förskräckelse sedan...  

Ovido - Quiz & Flashcards