irinas

Alla inlägg den 29 april 2013

Av iris van Dijk Härd - 29 april 2013 20:52

Äntligen uppdaterat hemsidan! Lagt till en bildgalleri också.


Fast nu kom jag på att jag glömde lägga till att Kiwi är tingad nu.

Fast som hon utvecklas nu, undrar jag om jag inte borde behållit henne. Hon är aktiv och nyfiken, och väldig "plufsig". Lite mer hårboll än de andra :)   ... och så den underbara färgen!

 


Jag vill gärna ha en fodervärd för Lichi, så nu är bara Mango till salu.

Eller kanske tvärtom. Det är rätt svårt att bestämma sig.


Vad har ni andra för erfarenhet om hur mycket man kan bedöma hur de blir som stora katter, när de är i olika åldrar?

När de var riktigt små, så var Mango tex klart mest lovande. Men nu verkar Kiwi bättre, och Lichi lite mindre i kroppsbyggnad...


Nåja, om några veckor borde det väl vara tydligare.

Ovido - Quiz & Flashcards