irinas

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av iris van Dijk Härd - 15 maj 2010 18:51

Vilken rolig överraskning jag fick idag!

Vår vackra Livia, från Zoe's andra kull, var på utställningen!

Det var kul att se att hon mådde så bra, och att ägarna var så nöjda. Som en typisk SIB följer Livia dottern överallt i huset, visar empati, öppnar dörrar och vill bli lekt med. Hon fick sitt cert idag, och var till och med bäst i sin klass (2 katter i och för sig, men ändå...)! Vi är så stolta över vår tjej.

Jag hade förståss ingen kamera, men tog en liten bild med telefonen:   Hon är så söt!!

Av iris van Dijk Härd - 15 maj 2010 10:16

Ska på utställning idag, utan en katt...

Det är Spinneriets årliga utställning, den här gången i Ale sporthall, Bohus.

Ska bli roligt att kunna lyssna på domarna någon gång utan att tänka på när den egna katten ska fram, och att i lugn och ro kunna gå runt och titta på de andra raserna!

Jättekul också att se Sphinx-kullen av min kompis Anne P., som hon ställer ut. Tänk att man kan ändra sig så om någonting. En Sphinx (nakenkatt) var då aldrig något jag kunde tänka mig för något år sedan, men när man väl lärt känna dem och tittar på de regelbundet.. ja, då föll i alla fall jag pladask  (kolla in kullen på www.macis.se/megastorm )

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards