irinas

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av iris van Dijk Härd - 15 juli 2010 15:51

...gör inte kaos. Men sju katter lyckas fylla huset må du tro! Ungerna är som små ankungar nu, där jag går, där går de. Oftast flera tillsammans. Är det bara en, så är det vanligtviss Flox eller Vallmo. Lavendel blir jagad eller jagar, och hamnar därmed regelbundet framför fötterna...  

Var jag än sitter, för att läsa eller äta eller titta på TV, har jag nuförtiden en unge bredvid mig. Lilja giller att lägga sig väaldigt nära. Jag måste dubbelkolla när jag lägger in tvätten i maskinen att inte en unge slinkar med. Det är jobbigt, irriterande och alldeles underbart!!!

Nu ska de tyvärr flytta snart. I och för sig till underbart trevliga människor, men vad tomt det kommer att bli här hemma hos oss....  

Ovido - Quiz & Flashcards